BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

17 august 2012

[NOTD] Glittery Friday!!!

Hello :D 
I`m back !! De ceva vreme planificam sa revin pe blog, ii simteam lipsa, insa nu stiam cum ...si mai ales cu ce sa incep.
Insa ,am aflat de un proiect desfasurat simultan pe mai multe bloguri si atunci am zis ca e un semn sa revin! :D 
Proiectul e despre o tema data si fiecare participanta vine propria creatie in tema data. 
Prima tema e manichiura glitter :X 
Ce proiect mai bun decat acesta putea sa ma faca sa revin pe blog? A? 
Abia astept si urmatoarea provocare :D 



Eu am ales sa port doar pe 2 unghii glitter de teama ca ar fii too much. Insa m-am indragostit de oja cu sclipici asa de mult incat cu siguranta voi reveni cu o full mani cu aceasta oja dementiala :X 







Ce spuneti de manichiura mea? :D
Am folosit mult dorita oja Moyra 100 :X si una Orkide - nu mai are numar :P 



Va las link-urile si celorlalte participante sa vedeti si creatiile lor! 

Minnie Angel (Iulia Fratieanu): http://welcome-to-disneyland.blogspot.ro/
Blossoms (Stefana Sso): http://theprettyblossoms.blogspot.ro/
Miha.ela (Mihaela Pojogu) - http://aboutwomenandnotonly.blogspot.com/
CatalliNails (Catalina Oprea) http://catallinanails.blogspot.ro/
Fashion iz my drug ( Madalina Herman ) - http://fashionizmydrug.blogspot.ro/


***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

14 comentarii:

  1. cat de frumoase sunt...imi plac super mult <3

    RăspundețiȘtergere
  2. wow wow! trebuie musai sa iau si eu o Moyra de-asta ♥

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, cat e de tare oja de la Moyra!!! In cate straturi ai aplicat-o? O s-o vanez in magazine :D Si Orkide are o nuanta foarte draguta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc fetelor :D

    Am aplicat-o in 2 straturi , desi , daca eram mai atenta iesea la fel din primul strat :P doar ca la varful unghiei am tras mai tare cu pensula si s-a luat din sclipici , de aceea am aplicat si al doilea strat :)

    Merita luata oja!! Nu credeam ca o sa iasa asa . Ma gandeam ca e ca alte oje si ca o sa fie doar ici si colo sclipici, insa nu e asa! Pentru aia 5 lei dati pe ea, a meritat cu varf si indesat!

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow, cat de superba este oja Moyra, exceptionala! Ai creat o manichiura eleganta, sclipitoare, perfecta pentru un eveniment special!

    RăspundețiȘtergere
  6. M-ati imbolnavit, Moyra vreau si eu. SUPER combinatie!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de tare! Ambele oje imi plac mult de tot, si chiar imi trebe asa un roz din asta :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi place mult cum arata oja Moyra! Eu as purta-o chiar si pe toate unghiile!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt de efect , si sunt chiar simplute <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc fetelor pentru aprecieri :*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce bine arata:X Foarte dragut proiectul, e o placere sa intru pe atatea bloguri si sa vad unghiute stralucitoare:*

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena