BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

27 august 2012

[NOTD] Flormar 394

Hello
Data trecuta v-am aratat oja aurie de la Flormar, iar acum a venit randul ojei cu numarul 394.
E o oja supeeerba! Are atatea culori in ea ca nu iti poti da seama :P 
Seamana cu o oja holografica , insa are totusi o buba.Se da jos cam greu , like oja cu sclipici . 
Dar pentru asa o culoare merita tot efortul!! 




 Ce ziceti? 
Ati purta asa o oja ? :D 


 ***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

5 comentarii:

  1. Cat de frumoasa e! Ma intreb cum de n-am observat minunatia asta prin magazine pana acum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce sa zic, daca as purta-o (chiar azi mi-am cumparat-o). Nu prea ma omor dupa ojele cu sclipici (trebuia sa o am!!). :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor.
    Intr-adevar e o oja deosebita , care merita incercata!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena