BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

4 iunie 2012

[TUTORIAL] Zig Zag

In sfarsit am ajuns sa postez si acest tutorial. Stau cam aiurea cu timpul liber :( 
Daaar azi va arat un model super :D 
Sper sa va placa atat de mult incat sa il si incercati! :D

Am incercat sa fac poze cat mai sugestive , am adaugat si sagetele pentru a se intelege si mai bine :)
Daca totusi aveti intrebari feel free to ask :D 












***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

5 comentarii:

  1. Foarte frumos si de efect, si putem experimenta cu ce culori vrem :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte simplu si de efect, mai mult ca sigur ca il voi incerca si eu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar e simplu :D
    Astept sa vad ce v-a iesit , si ce culori ati ales :D
    Let me know daca il faceti si voi :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena