BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

6 mai 2012

TAG - Nail Polish Collection!

Dupa cum v-am spus zilele trecute , am sters pagina cu ojele mele fiindca nu vroiau sa stea cum le-am pus eu :))
Asa ca temporar pagina este suspendata! 

In schimb vreau sa vi le arat pe "branduri " ce am eu in mica mea colectie! 
Vreau sa va spun de pe acum ca nu am oje scumpe ! Un motiv ar fi ca am multe oje si rar ajung sa folosesc o oja de mai multe ori pe luna si nu are sens sa iau scumpe fiindca stau degeaba si mi-e mila de ele :))) 
Ul alt motiv ar fi ca eu mi le sterg si asa la 2 zile , deci nu ma prea intereseaza sa fe foarte rezistente ;)) 
Ce veti vedea mai  de firma in poze sunt castigate pe diverse bloguri :P 

Si acum ca v-am zis toate acestea va arat colectia mea! :D 

Si dau tagul mai departe tuturor cititoarelor mele ! Daca nu aveti blog puteti sa imi trimiteti poze pe mail si le voi publica pe blog :D 

Gabrini : 




Essence 



Flormar 



Mini Colorama



Natty 



Sleek 



Leydi



Avon



Orkide



China Glaze 



Class



Lady Rose



Nail art



Farmasi 




Moyra 



Golden Rose 



Desperecheate :)))






Franken Nail Polishes 


Update 04.07.2012





Update 18.08.2012






***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

8 comentarii:

  1. Vai cate ai !! Iti ajunge toata viata sa le folosesti?:(Sunt absolut superbe!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ochit cateva, pe care le vreau in colectia mea:D:D!!! Si..am vazut cateva pe care le am deja:P!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ti-ai facut cutie...din aia speciala pt poze??

    RăspundețiȘtergere
  4. @Pandrea Florina - Nu am chiar asa de multe :)) MAi incap inca :D

    RăspundețiȘtergere
  5. @Catallina - Mi-am facut , doar ca s-a dat pisica dupa niste muste intr-o zi si a spart-o :| Nici n-am apucat sa ii fac poze :( Dar vreau sa il refac , doar ca ceva mai mare :D
    Tu ti-ai facut? :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Laura, vreau sa imi fac, inca nu am reusit! Am cutii mici acasa si cred ca trebuie ceva mai mari... Oricum pozele vad ca au iesit super. Nebunici si pisica ta:)), cred ca si al meu va face la fel!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu fac poze doar la oje , ca atunci ar fi ok si o cutie mai mica. Fac si la produse cosmetice si atunci iti trebuie putin mai mult loc ... Ehh ,nu a fost greu nici prima data sa il fac , asa ca sigur ma apuc de facut o cutie mai mare. Mai greu cu depozitarea ei ,sa nu dea bolunda iar peste ea :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. Am si eu oja N 003 de la Flormar si e superba, am purtat-o toata vara, iar Natty 372 seamana izbitor cu a mea care e 473 :)) In orice caz, e frumusica tare :x. Felicitari pentru colectie.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena