BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

3 mai 2012

[NOTD] Ice Queen

Azi un model simplu , plin cu sclipici fin :X 
Am vrut sa folosesc oja de la Miss Sporty pe toate unghiile insa m-am gandit ca o sa arata mai bine asa , si cred ca am avut dreptate :) 

Ramble: 
Au intervenit mici schimbari in orarul meu si nu voi mai putea posta asa de des , insa NOTD-uri mai am de recuperat , asa ca sper ca nu veti simti lipsa mea :( Voi incerca sa fac cat mai multe postari programate sa nu va plictisiti :P 
Pregatesc un review la lacul pentru uscare rapida de la Kallos ;) 










***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

Un comentariu:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena