BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

8 aprilie 2012

[REVIEW] Avon creion SuperShock si ruj Ultra Color Rich

Azi vreau sa va arat niste swatch-uri de la 2 produse Avon :) 

Primul e creionul SuperShock nuanta Blackberry :) 
Nu am crezut ca ma voi indragosti de un creion de ochi care nu e negru :D
 E o nuanta de maroniu -roscat cu putin sclipici fin :)
O ador :X 

+ se aplica foooarte usor ,ca si un gel 
+ rezista 6 ore - atat am incercat  eu cel mai mult! 
- nu am reusit sa il ascut foarte bine avand varful cam moale , e singurul minus pe care i l-am gasit


Pret : in jur de 10 lei, depinde de campanie







Al doile produs e rujul din gama Ultra Color Rich nuanta Carnation
E o nuanta foarte frumoasa de roz , merge purtat toata ziua.
E al  4-lea ruj pe care il detin , asa ca nu am cu ce sa ii fac comparatie asa cum trebuie .
Mie personal imi place si vi-l recomand :)

+ Se indinte frumos
+ E moale
+ Nu usuca buzele 

Pret: in jur de 17 lei , depinde de campanie










***


Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

4 comentarii:

  1. Si mie-mi plac ft mult creioanele Supershock. Trebuie sa mi-l iau si pe acesta. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Merita luat! e o nuanta tare frumoasa :D

    RăspundețiȘtergere
  3. am si eu creionul pe negru, love it
    rujul l-am trecut pe wishlist :D foarte placuta culoarea

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie in realitate mi se pare mai intens rujul, dar in poze sevede mai potolit :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena