BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

1 aprilie 2012

Papuceii de la Zorile Store au ajuns!

Dupa cateva probleme aparute din cauza unei uituci (aka myself) au ajuns si papuceii mei de la campania de testare   ZorileStore si Blogatu  :) 
Au ajuns vineri, dar eu nu eram acasa si doar sambata am pus gheruta pe ei :)

Prima parere: 
Sunt ok! Am primit ce mi-am ales de pe site. Am inteles ca unele au primit alte incaltari, probabil ce isi alesesera nu mai era pe stoc . 
Arata bine, imbinarile sunt ok. Chestia aia dintre degete pare in regula. Nu am mai avut asa papuci doar cu un cerc acolo ;)) 
Au trecut de prima proba , adica purtatul prin casa. 
Dar, tot timpul exista un dar :P 
Cred ca imi sunt cam ingusti ... adica imi cam atarna degetelele pe langa. Totusi , cred ca e si de la faptul ca nu am mai purtat asa ceva de cateva luni si pana se obisnuieste piciorul cu ei. 
Eu am ales nr 38 , desi sunt undeva intre 38 si 39 , dar de obicei la incaltari de vara imi vine 38. Astia imi sunt la fix. 
Abia astept sa vina vremea frumoasa sa ii pot testa pe-afara! :D






***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

5 comentarii:

  1. Mersi :)
    Tu nu te-ai inscris in campanie?

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte bine,cred ca se vad si mai frumos pe picior.Cand o sa ii incalti sa pui poze cu tinuta si cateva close-up-uri cu ei,te rog.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu le-am testat si la fel s-a intamplat, erau chiar fix pe picior.
    http://andicolouryourlife.blogspot.com/2012/04/papucii-de-la-zorilestore.html

    RăspundețiȘtergere
  4. @Ela - am sa pun , doar sa vina vremea sa ii port :D

    @Andrea - Sunt tare frumosi :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena