BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

14 aprilie 2012

[NOTD] Avon loves Natty

Aiurea titlu, stiu :))) Dar nu am gasit unul mai bun :))

V-am aratat aceasta combinatie AICI , unde va aratam cum putem sa folosim ojele sidefate! 
Mi-a placut foarte tare cum arata oja de la Avon peste oja neagra :D 
So...cum eram in lipsa de inspiratie am zis sa fac acel "model"

E vorba de oja de la Avon Peekaboo din gama Color Trend , iar oja neagra e multpreaiubita Natty :X 
V-am mai spus ca e cel mai negru negru,nu? :D 
V-o recomand din suflet! Am incercat o gramada de oje negre pana sa dau de aceasta de la Natty si toate aveau un subton maro ori albastru si pe unghii se vedea uratel , plus ca nu acopereau nici prea bine! 
Aceasta de la Natty e neagra-neagra! Pe cuvant  :D





***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

Un comentariu:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena