BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

23 martie 2012

[REVIEW] Make Up Academy Bronzer Shade 1

Hello :) 
Azi continui seria de review-uri cu bronzer-ul de la MUA :D

Mie imi place foarte mult cum se vede pe piele. Daca aplic putin mai mult arata aiurea, dar asa cu un hint chiar arata misto :D


Nu stiu de ce cei de la MUA pun la toate produsele numele de Shade urmat de o cifra...

Plusuri/ Minusuri:

+ e pigmentat
+ nu e deloc prafos
+ se aplica uniform
+ are o cantitate maaare de produs
+ ambalajul e foarte "teapan" chiar daca arata asa de cheap :P Mi-am si crapat o unghie cand incercam sa il deschid :))
- nu e un minus foarte mare, dar eu as fi preferat sa nu aiba sclipiciul ala fin :P - preferinta strict personala
- Celelalte 2 nuante sunt foarte inchise.

Concluzie: 

Pentru pretul pe care il are eu spun ca merita incercat!!



Pret: 1 lira
Il gasiti aici: http://www.superdrug.com/
Cantitate: 5,7 grame
Valabilitate : 12 luni de la deschidere
Ingredientele le vedeti in ultima poza! 





***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena