BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

9 martie 2012

[NOTD] Simple purple

Am incercat 2 oje de aici acum ceva vreme dar am uitat de poze :))
Am folosit Gabrini Elegant M 07 si Rapsodi 351! :D 
Deci e un model mai vechiut.. daca se pune ca model :P 

Altceva aveam planuit dar sunt cu oje noi cumparate si as vrea sa atasez si poze ca lumea cu ojele si nu doar cu modelul :| 
Dupa cum se arata nu cred ca voi pune mana pe aparat in curand ..so cred ca le voi pune asa... 
Totusi mai astept...poate in weekend pun mana pe aparat ...sau macar pe un aparat... oridecare =)) 

Mi-am luat si am primit o gramada de lucruri dar nu le pot face poze faine :(( 
O sa se adune o postare fooooarte lunga cu ce am primit plus cumparaturi :D 

Gata ! Pun si pozele :D
 E un violet aproape-neon suuuperb :X Cred ca va intra in top 10 favorite :X 





 

***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

6 comentarii:

  1. Buna ! Te rog mult ajuta-ma daca poti. De mult timp caut aceasta oja violet neon. Este o singura oja sau o combinati de doua oje. TE rog mult raspunde-mi aici sau pe adresa de e-mail danielaantonia78. Multumesc mult. Astept raspunsul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    E o singura oja cea mov. Gabrini Elegant M07
    Nu stiu unde sa te sfatuiesc sa cauti :( Eu sunt din Satu Mare si am cumparat oja dintr-un chiosc mic care avea de toate in el.
    Eventual cauta si tu in chioscuri sau in magazinele chinezesti, acolo le-am mai vazut.
    Sper sa gasesti oja !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena