BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

28 februarie 2012

[TUTORIAL] Black and White French

Un tutorial simplu pentru fetele carora nu le ies liniile drepte pentru french :D

Nu trebuie sa fie dreapta nici lina de french alb dar nici linia oblica neagra deoarece dupa ce veti trasa liniile cu oja nail art arginitie nu se vor mai vedea greselile :) 
Pentru liniile argintii nu trebuie multa dexteritate daca sunt facute cu pensula subtire. 
Doar tineti pensula intr-un loc si miscati degetul in sensul in care vreti linia! 
Va asigur ca va iesi mai dreapta decat daca ati trage linia cu pensula!
Metoda testata :))

Am refacut sectiunea "My nail polish collection"
Doar ca am piscalit ceva pe acolo si nu mai vrea sa imi apara in partea de sus a paginii ci pe lateral :( Pana imi dau seama ce am facut las asa :D
So...enjoy it! Si daca aveti intrebari feel free to ask :D
Mai am de adaugat cateva link-uri dar vor veni si ele cat de curand !













post signature

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!

2 comentarii:

  1. ce tare! liniutele argintii intr-adevar ascund imperfectiunile french-ului :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Da :D Chiar am facut intentionat liniile strambe sa se vada mai bine :))

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena