BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

25 februarie 2012

[NOTD] Your choose, my V-gap

 Hello :)
Era sa uit de modelul asta :">
Aici v-am intrebat care combinatie ati vrea sa o vedeti pe unghiile mele.
Pe locul 2 a iesit combinatia cu numarul 4.
So... A iesit ce vedeti mai jos :D
Culoarea portocalie e neon :D Toata lumea m-a vazut desi nu era pe toata unghia :D 
Era super fun sa umblu asa pe strada si sa vad oamenii cum se uita la unghiile mele :)))
Oare cum se uitau daca eram full portocalie? =)) 
Ehh bat prea mult din tastatura :))
Va las cu modelul!











***

 Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

Un comentariu:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena