BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

23 februarie 2012

[NOTD] Two shades of Purple

Hello :)
Ieri eram busy cu finalizarea pozelor din colectia de oje ;))
Azi probabil va fi gata si pagina separata aflata in partea de sus unde voi avea colectia mea pe categorii de culori :D
Sper sa va placa ;)

Si acum despre unghiile de azi ...
Aveam oja violet inchis de la Coral de ceva vreme dar nu cred ca am folosit-o vreodata, dar cum am dat de ea cand faceam pozele de "grup" am zis ca trebuie sa o incerc neaparat.
Si cum nu puteam sa port doar o culoare am ales sa folosesc oja de la Sleek - Lavander pe inelar.
Si a iesit ce veti vedea in poze :)




***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

3 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena