BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

13 ianuarie 2012

[REVIEW] Blasam de buze NIVEA - Pure and Natural cu Masline si Lamaie

Am primit acest produs de Craciun. Era intr-un set de produse Nivea, impreuna cu o crema de fara si servetele demachiante. Crema am dat-o mai departe ca nu era pentru tenul meu. Asa ca am ramas cu celelalte 2 produse. 
Vroiam neaparat sa va scriu despre el fiindca mi se pare o achizite nu prea ok. 
Prosucatorii spun ca hidrateaza buzele.. Hmm... da le hidrateaza pana ai balsamul pe buze. Odata ce s-a dus ,s-a terminat si hidratarea! 
Nici cu mirosul/gustul nu ma impac prea bine :| E prea intepator! Asta o confirma si prietenul meu :))) 

Nu recomand acest balsam!

Nu am mai facut poza cu balsamul , dar e acesta din poza : 



Costa pana in 10 lei , pentru aproximativ 4,8 grame.

Nu ma convins, asa ca voi ramane la balsamul meu de la Bebe :X

 ***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

Un comentariu:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena