BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

18 ianuarie 2012

[NOTD] Teal and Turquoise Glitter


 Am decis ca la fiecare model sa folosesc cate o oja mai ... nefolosita :P 
Fac asta de vreo cateva modele incoace, nu la toate , dar macar incerc :D 

Acum am pus ochii pe oja asta cu sclipici turquise, pe care am folosit-o undeva in primavara . Deci e ceva timp de atunci :))) 

Tot ii cautam o baza okish , dar sa nu fie neagra. Cu negru o voi combina alta data. Am incercat pe o hartie cateva combinatii de oja neagra plus ceva mai transparent ,si am gasit cateva combo-uri suuuper :X Printre ele si negru plus acest glitter turquoise, dar il pastrez pentru alta ocazie. Era prea dark pentru dispozitia mea de ieri. 
Din acesta cauza am ales aceasta oja teal ca si baza .












 ***


Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

2 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena