BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

10 ianuarie 2012

[NOTD] Grey and Pink

Oficial m-a parasit inspiratia :))) 
Sper sa-si revina curand , daca nu veti vedea doar modele siiiiiimple :))

Am griul asta de mai bine de 1 an si l-am folosit doar o singura data :))) 
Dar cum ma uitam in cutia cu oje , in cautarea unei culori sau a unei inspiratii, am vazut oja asta. Hmm... oare e ok? Oare se vede bine? Ca nu mai tin minte ... Am facut repede o proba si mi-a placut foarte mult ce a iesit :X Dar cum inspiratia mea e in pom si pomul in aer, n-am stiut ce model sa fac pe el, si atunci am zis sa fac inelarul roz. Asa am ales Sleek - Princess. 

Ce ziceti? 
Nu-mi dati ceva "de lucru"? Ceva inspiratie? :P







Scuzati varfurile putin tocite dar am uitat sa le pozez inainte sa ma apuc de smotru :">

 ***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena