BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

29 ianuarie 2012

Cute Blog Award

Am primit de la C.L.M. acest premiu si tin sa ii multumesc mult ca s-a gandit la mine :D 


Ce dulce e bufnita  :X 

Acest premiu vine si cu niste reguli! 

1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
C.L.M. :D
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!

3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.

4. Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu!
5. Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu!





Iar acum, intrebarile premiului!

1. Care este produsul de machiaj preferat?

 Cred ca fondul de ten sau pudra?! 

2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
 Nu urmaresc trendurile ! Port ceea ce imi place 
3. Care este desertul tau preferat?
 Pff e greu :))) Clatite cu branza sau cioco cat mai neagra :X 
4. Culoarea preferata?
 Momentan violet, dar imi place si rozul . 
5. Care este prenumele tau?
 Laura 
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o? 
Suave - pittbul si mohomby 
7. Pisici sau caini?
 Pisici clar! :D 





Sa va spun ceva despre mine ce nu am mai mentionat pana acum pe blog!
Pff... am un frate mai mic, se pune? :)))

Dau mai departe premiul catre: 
Ramona
Si la alte fete care vor sa il preia :D

***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

2 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena