BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

27 decembrie 2011

[TUTORIAL] Black Beauty

Deja mi-am ochit modelul acesta de cateva saptamani si inca nu am renuntat la el ,ceea ce e de bine :))) 
Acesta va fi modelul ce il voi purta pe unghiute in noaptea de Revelion. 
Va fi un Rev mai modest, la cineva acasa , impreuna cu niste prieteni, nimic fancy-trancy dar unghiutele mele nu aveau cum sa nu sarbatoareasca evenimentul cum se cuvine :))) 
Adica , in cazul meu, cu mult sclipici si cu oja neagra :X 

Se poate face si pe alte culori,normal :D 
Mie mi se pare foarte festiva manichiura aceasta :D 




Eu am folosit doua nuante de sclipici gri ,dar nu e neaparata nevoie. Vroiam doar sa le folosesc pe ambele ca stateau degeaba acolo :)))

Inca nu m-am decis daca strass-urile vor fi si ele gri sau le voi asorta tinutei - care inca nici nu exista :))) Voi vedea atunci pe moment ;))






 ***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

2 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena