BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

29 decembrie 2011

[NOTW] Modele purtate in ultima vreme

Nu toate sunt modele, mai mult sunt oje simple, fiindca ori nu aveam vreme de pictat unghii ori eram prea obosita , ori chiar nu aveam nici un chef. 
Si cum n-am mai postat NOTD de ceva vreme , majoritatea postarilor fiind tutoriale, am adunat de la ultima postare cateva poze . 

Incep cu modelul purtat de Craciun. 





Si acum restul, in oridne aleatorie , oricum nu are rost sa scriu data fiidca sunt toate modele simple , fara semnifiatie. 
Unele le-am mai purtat, altele le-am reinventat. 
Anyway.Aici sunt si restul de poze: 




 Pozele urmatoare nu sunt pentru NOTD ci pentru o alta postare , dar am uitat sa fac poze special pentru asta , asa ca le postez pe acestea , doar asa ca idee.








V-am spus ca nu am facut nimic complicat :P

 ***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

3 comentarii:

  1. Toate arata super, dar preferata mea e cea cu moz si crackle negru. Ce oja ai folosit ca baza? Nu de alta, dar o sa visez manichiura la noapte! :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Thanks :*
    Am folosit Sleek Nailed nuanta Liliac :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase:X nici nu stiu sa spun care imi place mai mult;;):*

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena