BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

29 noiembrie 2011

[TUTORIAL] Another French

 Hello :)

Azi vreau sa va arat un fel de french care arata tare bine. L-am vazut la o prietena si am zis sa incerc si eu :P 
Doar ca unele poze au iesit aiurea si nu se pot posta dar nu e greu de facut :) 

Am folosit:


 Intai trasam cu oja roz pe jumatatea unghiei ca in imagine:


 Cu oja alba trasam pe cealalta jumatate dar putin mai jos, sa nu fie la acelasi nivel ca si oja roz .

Apoi cu oja gri delimitam culorile , si va iesi asa:

  
Eu zic ca e o alternativa buna pentru un french clasic :D


 ***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

6 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena