BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

19 noiembrie 2011

[NOTD] Wild mix

 Hello :)
Azi va arat un model anti-toamna :))) 
Mie cel putin mi-a ajuns modelul de data trecuta cu "aere" de toamna :P M-am si saturat de toamna ;)) De acum cred ca vor curge modelele mai de "iarna" ;)) 
Cred ca am mi-am gasit manichiura de Craciun :D Oja verde si cu oja cu sclipici si chunky deasupra :D Asta daca nu ma razgandesc pana atunci :P Ahh am uitat sa va arat mini-oja rosie cu sclipici :D Va pun poza mai la sfarsit :P

Cand stateam in fata cutiei cu oja am pus ochii pe oja roz-prafuit de la Golden Rose :X Trebuia sa fac un model cu oja aia . si atunci am zis "Why not Flormar Neon roz??" 
Si a iesit ce vedeti in poze ;)) 
Mie imi place tare mult :D 


Am folosit: 
- Golden Rose nr.24
-Flormar Neon N003
- oja neagra nail art Umbrella.






Si mini oja mea :D A costat 2 lei si are 5 ml. Nu are nici o eticheta nimic nimic. Dar imi place si cel mai probabil voi mai lua si pe alte culori :X 
Asta nu se pune la shopping de oja ca e mini,nu? :)))


 ***

Daca aveti intrebari , sugestii sau orice sa imi spuneti va invit sa imi scrieti ori aici la comentarii ori la rubrica "Contact me" aflata in partea de sus a blogului :) O zi faina sa aveti!
post signature

13 comentarii:

  1. ai pisica ? banuiesc ca stii de ce intreb :d
    inelarul si aratatorul sunt facute cu vreo placuta ? daca da , de la ce firma imi recomanzi ? am una no name si nu-mi ies deloc modelele. ps am dat jos acea folie ..

    RăspundețiȘtergere
  2. Da am :)) Se vede,nu? Chiar 2 am :P
    Toate modelele sunt facute cu mana :) Placute am si eu 3 dar nu reusesc sa ma descurc cu ele. Si ale mele tot no name sunt. Am inteles ca au placi bune cei de la Konad doar ca sunt mai scumpute si trebuie sa iei si oje de-a lor ca nu orice oja merge pentru placute.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cutee :D:X
    Nu vad acest model pe unghii mare.Se potriveste perfect!
    http://cory-nail.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar ca zici ca dungile sunt cu konad, asa bine iti ies
    se vad zgarieturile pe maini, se vede ca ai pisici :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Douaaa ? Ma intreb cum e viata cu 2 pisici pe langa tine.....( I'm dreaming... )
    Felicitari pentru indemanare, pana acum cateva minute bagam mana in foc ca sunt facute cu placute. Gosh ce bine arataaa...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Green - Mersi :) Practica e de vina :)))
    Se vede da ,tot timpul am urme de maini :)))


    @Dragonfly - Da,2 negre ;))
    Mersi :P Cum am spus si mai sus de la atata practica imi ies asa. Primul "tiger" a iesit aiurea rau de tot ca faceam liniile drepte :)) Pana m-am prins de tehnica :P

    RăspundețiȘtergere
  7. A, acum imi dau seama ca e a 2-a oara cand te intreb :))) A 3;a oara nu se va mai intampla :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @CLM - Multumesc :)

    @Dragonfly - Nu e nici o problema :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte dragute! Iubesc toate nuantele de roz, asadar manichiura aceasta este pe gustul meu! pupici:*

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena