BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

8 noiembrie 2011

NOTD + Gifts :D

 Hello :D
Ieri eram foarte fericita cand am ajuns acasa de la posta cu un colet care nu stiam initial ce e. Apoi cand l-am desfacut era sa fac cu inima :)) Mi-au ajuns ojele catigate la un giveaway de pe blogul lui Ami :D

Nu va puteti imagina cat am tzopait prin casa cu ojele in mana :)))
Dupa ce mi-am revenit mi-am si facut unghiile :D Se putea altfel? :))) Ce daca le facusem cu cateva ore inainte? Daca asteptam pana azi cred ca visam cu ele :))

Am ales oja de la Sleek - Princess . Initial vroiam sa incerc oja in nuanta lavandei,dar pt ea am alte planuri :>

Poze mai jos :D

Mai am undeva pe drum un colet, castigat a doua zi dupa ce am castigat la Ami pe blog, dar ala inca nu a ajuns. Si a trecut mai bine de o luna :| Mda ... Sunt curioasa daca va mai ajunge ...

Am mai primit de la cei de la Vichy mostre din gama Normaderm spre testare. M-am inscris aici si am primit 2 pliculete cu crema Normaderm si un pliculet mai mare cu cleanser. Voi face o postare despre ele peste cateva zile. Sper sa reusesc sa imi fac o parere ok despre ele desi n-or sa-mi ajunga nici pt o saptamana ... Vedem :D Au intrat deja de ieri la testare ;)
Daca stiu eu bine va mai puteti inscrie daca vreti si voi sa testati Vichy Normaderm!

Si pozeeee :D Intai NOTD si apoi poze cu restul ojelor :D











Ce am observat eu la oje?
Sunt super :D Dar nu va puteti da seama cat de fosforescent e galbenul . In poza arata decent/purtabil dar in realitate e fooooarte fosforescent :D Pe toate unghia nu cred ca o voi folosi dar la modele deja m-am gandit :>
Restul ojelor sunt Wow :X Se aplica foarte frumos, nu lasa urme.
Cealalta oja de la CG credeam ca va fi transparenta cum mai am si eu acasa o nuanta asemanatoare, dar nu e...Deja si primul strat se era opac :D



Coletul de la Vichy :


post signature

5 comentarii:

  1. Auleu, ce culori frumoase!!! Multumim pentru pont, m-am inscris si eu!! Pooop

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Ce faaaaaaaaaine sunt:X imi place aceea fosforescenta:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa le folosesti sanatoasa :* Cowgirl up nu pare cine stie ce la inceput, dar nuanta e absolut superba. Si, da, Celtin Sun e absolut fosforescenta :D Eu am in plan sa o mai cumpar odata, e absolut geniala.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena