BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

6 octombrie 2011

[NOTD] Lavanda si vanilie

Nu, nu e nici vreo floare si nici vreo prajitura :D Sunt unghiile mele :X

Dupa cum spuneam ieri, am folosit oja in nuanta lavandei si o oja amestecata de mine :D
I`m so in love de nuanta asta de vanilie , e asa de finuta si poate fi folosita pe toata unghia, fara probleme ca ar arata ciudat :D

Voi aveti sau ati vazut la vreo firma nuanta asta? Please tell me if you do :P Dau o bomboana :))

Si sa va arat despre ce tot vorbesc aici :P










4 comentarii:

  1. Foarte frumoase modelele tale. Iar unghiile supt superbe. Sunt naturale?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce-mi place lila-ul tau!!!Cat despre vanilie...era o oja de la Kallos, dar nu era asa bine pigmentata. Sa vad daca o mai am pe acasa si daca da, am sa ma dau si sa vedem dca e ceea ce cauti:D. Cu toate caam impresia ca e putin mai deschisa...Vom vedea. Pooop

    RăspundețiȘtergere
  3. Lauraaaa, uite aici posibila "vanilie" http://catallinanails.blogspot.com/2011/10/lac-pentru-unghii-de-la-kallos.html. Te pooop

    RăspundețiȘtergere
  4. @OanaB - Mersi . Da sunt naturale, mai am doar putin gel pe varfuri :P

    @Catalina - Mersi :D Am vazut oja si am s-o caut si eu :D:*

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena