BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

26 octombrie 2011

[NOTD] Garfield

Va ziceam ieri ca azi va arat modelul cu o pisicuta :D Aceasta e Garfield ;))
Sper sa va placa modelul :) Mie imi plac foarte mult desenele animate si asta se reflecta cam in tot ce fac :)))

E prima data cand folosesc oja portocalie/coral pe toata unghia. Prima data era asa ciudat ca parca nu eram eu,dar m-am obisnuit repede :)))

Am folosit:
- oja portocalie/coral Orkide 292
- oja alba Farmasi 02
- oja galbena Gabrini 337
- vopsea acrilica neagra








Si un inelus facut de mine :X 



Ce ziceti? Seamana? :D
 
post signature

14 comentarii:

  1. Seamana perfect cu Garfield :) Esti foarte talentata.
    Iar inelusul imi place foarte mult. Ce zici, faci un tutorial pentru inelus? Mi-ar placea si mie sa imi fac unul :) PLS
    Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi :D
    Uite asta e tutorialul dupa care l-am facut :D http://fashion.onblog.at/en/diy-advent-4-leather-flower-ring

    RăspundețiȘtergere
  3. Un tutorial pentru Garfield?:D Vreau si eu sa'l fac :X

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar seamana mult :D . Like this !
    Inelusul e superb ... O sa incerc sa-mi fac si eu unul . :P

    RăspundețiȘtergere
  5. @Catallina - Mersi :)

    @Cory - Am sa fac zilele astea :)

    @lulu - Mersi :D

    @karina - daaa :X

    RăspundețiȘtergere
  6. Am reusit sa-mi creez si eu un inel ca al tau <:-P(doar ca al meu este mai micut si din alt material) .
    Arata foarte bine si nu ma mai pot dezlipi de el ! Imi este foarte drag ... (mai ales ca e facut de mine :> ).

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce ma bucur ca ti-a iesit :D
    Pune poze sa vad si eu :D
    Am sa-mi fac si eu mai multe , si probabil voi posta si pe blog. Ala l-am facut doar asa sa vad daca imi iese ceva :D

    RăspundețiȘtergere
  8. https://picasaweb.google.com/100109310328324864952/November12011#5670052300675585090

    https://picasaweb.google.com/100109310328324864952/November12011#5670052290415862402

    Ar fi dragut daca ai posta si pe blog.
    Eu am inceput sa-mi fac si sa-mi "aranjez cu foarfeca" si unele hainute :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte fain ti-a iesit :D
    Cand mai fac sigur o sa postez si eu ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. ma bucur ca am fost inspiratie pentru tine...:)))

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena