BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

26 august 2011

[Review] Iwostin Aspiria

Buna :)
Acum ceva vreme am citit pe un grup de beauty de pe Facebook despre acest antiperspirant si am decis sa il cumpar si eu, ca doar nu era asa scump.

Bun...mers la Sensiblu, ochit antiperspirantul, platit la casa in jur de 19 lei si plecat acasa fericita. Eram fericita fiindca aveam o mica speranta ca voi scapa de hiperhidroza ... Era mica speranta ca am cumparat tot ce se putea in materie de antiperspirante si nici unul nu a dat rezultate, nici chiar cel destinat special barbatilor :|

Nu a fost sa fie... Insa aceasta intamplare m-a facut sa ma gandesc serios sa ma duc la un medic. Am inceput deja cautarile insa nu am gasit inca nimic. E un singur medic care ar putea sa ma ajute insa e in concediu :|

Dar sa incep review-ul ca doar despre asta e vorba in postul asta :D


Iata ce spun ei :

 Si ce spun eu:

La mine nu a limitat nimic ,insa eu chiar transpir mult. Cred ca pentru o persoana care transpira moderat e solutia optima.
Mai era si varianta albastra care nu are actiune prelungita. Cam acelasi pret si acesta.

Iata lista ingredientelor:

Plusuri: 
In ciuda faptului ca mie nu imi e bun am gasit si plusuri ;))
- se usuca foarte repede pentru un deo roll
- nu lasa urme
- e complet transparent
- chiar daca transpiri se usuca mult mai repede decat un alt antiperspirant
- se consuma greu

Minusuri: 
- nu are miros ( mie nu-mi place sa nu miros a nimic :))) ) ,dar poate la altele acesta e un plus :)
- in afara ca la mine nu functioneaza , nu i-am gasit alt minus.

Concluzii:
Il recomand celor care au incercat tot ce era pe piata si nu i-a priit nici unul.

Nume complet: Iwostin Aspiria Antiperspirant Triactiv cu actiune prelungita
Gramaj : 60 ml
Pret: in jur 19 lei la Sensiblu

Sper ca v-a ajutat cat de putin review-ul meu!

7 comentarii:

  1. Cel sub forma de spray e mai bun, dupa parerea mea. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand am fost eu nu aveau decat cele 2 roll on-uri . Am sa incerc si spray daca spui ca e bun :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu zic sa incerci spray-ul.Macar sa faci diferenta.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am sa-l incerc :D Mersi :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Te sfatuiesc sa te duci la endocrinolog cu problema ta (hiperhidroza). Sora mea a suferit ani de zile de asa ceva, niciun medic nu si-a dat seama de cauza reala, pana a fost prea tarziu. Are hipertiroidie.
    Sanatate multa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mersi mult de avertisment . Am sa ma duc cat de repede. Multa sanatate ii doresc si eu surorii tale si tie :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Alt minus..cantitatea de aluminiu.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena