BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

9 august 2011

[NOTD] Pink and Blue Stripes

Am avut manichiura asta acu 2 zile si nu am apucat sa ii fac multe poze :| Nu stiu cum am putut uita.Am doar aceste 2 poze ... Mi-a placut mult fiind mai "altfel" deoarece nu se asorteaza unghiile intre ele :)) Mama a si zis ca sunt dusa... al meu la fel :))) Si unghia de la degetul mare e in dungi albastre :>

E un model de efect daca vrei sa iesi in evidenta :D Doar ca eu m-am chinuit ceva cu dungile :))) Nu aveam rabdare sa fac toate dungile cu scotch :P Poate atunci era si mai si modelul ...adica cu dungi mai drepte =))Eu le-am facit cu mana libera ..se si vede de la apropiere :)) But is still a funky model :>



5 comentarii:

  1. cu siguranta ai iesit in evidenta cu ele :D:D
    Imi place

    RăspundețiȘtergere
  2. @Alexandra Rotaru - Multumesc :)

    @Cutiuta cu vise - Mersi :)

    @Doda - Yep :))) MA bucur :D Azi am incercat modelul cu Mickey :D n-au iesit asa bine ca ale tale dar eu is mandra de ele :)))

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena