BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

6 august 2011

Cum sa : Link corect pentru share de pe Facebook! please read it!!

Buna!
Am observat ca foarte multe dintre voi dati link gresit de la share-ul de pe Facebook!
V-ati inscris aproape 100 pana acum la giveaway si pot sa spun ca jumatate din cate mi-ati dat link de FB e gresit. Ori mi-ati dat link-ul de la profilul vostru (!!) ori nu e corect link-ul.

Bun. Am zis ca trebuie sa scriu ca am trimis deja zeci de mail-uri si serios ca e deja deranjant.
Cand dati share asteptati putin pana va apare si VOUA link-ul bun. Degeaba imi dati link-ul pe care voi il credeti bun daca nici macar voua nu va apare ok!

In primul rand va apare asa dupa ce ati dat share:


Dupa ce v-a aparut apasati pe link-ul unde scrie "wednesday at... " 


Daca va apare asa NU E OK!! deci nu are rost sa mai trimiteti link-ul!!

Daca link-ul e OK, trebuie sa va apara asa: 

Update!!! O cititoare mi-a spus ca trebuie selectat sa vada toti share-ul ca altfel nu se poate vedea!! Aici puteti seta cine sa vada share-ul! Thx Cristina P. :D




TIP: Asteptati cateva minute pana sa dati click pe "wednesday..." !! Cateodata din prima nu va v-a arata nici voua link-ul ok! Asteptati putin si incercati din nou pana va apare link-ul ca in ultima imagne!!

Pentru fetele ce se vor inregistra de acum nu le voi mai trimite mail daca e gresit link-ul!!
La restul le voi trimite pe parcursul zilei de azi si le rog sa posteze link-ul bun la postul cu Giveaway-ul si il voi lua in considerare si asa! De data asta :D

11 comentarii:

  1. http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=202475406472801&id=100000198007515.... Cred ca mai bine era sa trimitem un print screen pentru ca problema poate sa apara si datorita faptului ca unele dintre noi avem profilul privat. Mie si prietenilor mei ne apare primul share cu care m-am inscris si poate fi accesat fara nicio problema.

    RăspundețiȘtergere
  2. Heeei! Te-am mai intrebat o data dar din pacate nu mi-ai raspuns. Tind sa cred ca nu ai vazut mesajul :) Faptul ca nu am facebook impiedica participarea mea la giveaway? Te rog sa imi raspunzi!! Multumesc anticipat! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello.
    Scuze dar nu am vazut comentariul :(
    Da sigur ca poti participa, doar ca vei avea cu o sansa in minus .
    Te astept la giveaway!
    Multa bafta! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Vroiam sa zic si eu o chestie, pe care am aflat-o de curand, insa cred ca e utila pt. multe dintre noi, din cate stiu, nu le avem toate cu FB-ul! Ca sa aiba acces toti, nu doar prietenii la vizualizarea unei postari, acolo unde este lacatelul, cand urmeaza a se face distribuirea, se bifeaza "toata lumea", si apoi se vede fara nici o problema de catre toti, nemaiaparand pagina restrictionata, asa cum se intampla de obicei! O zi buna tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ti-am folosit articolul, sper ca nu te superi :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ma supar :P da` de unde ;)) ma bucur ca e de folos :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumim pentru postarea ta, este foarte utila! Si eu am primit multe intrebari in legatura cu acest lucru, si pe Twitter se face la fel si apoi se copiaza link-ul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Pai e de folos. Din pacate chiar si asa multe persoane nu reusesc sa lase link corect :(

    RăspundețiȘtergere
  9. Da stiu ... nu au rabdare sa citeasca pana la capat :|

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună, foarte util acest articol ! Am să-l pun și pe blogul meu :)) Mersi :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc si ma bucur ca iti e de folos :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena