BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

6 iulie 2011

[NOTD] Sponge & Flowers

Hello :D
Pe vremea asta urata parca nu am chef de nimic, noroc ca am rabdare sa-mi fac unghiile si ma mai relaxez intre timp.
Ma gandeam sa fac unele schimbar pe blog si sa adaug categorii noi, insa ma mai gandesc ce forma sa aiba :P
Daca toate merg bine maine e ultima zi de lucru :D Deja am inceput sa caut altceva si maine - da, in timpul programului :))) - am sa sun in cautarea noului job! Sper doar sa am noroc si sa gasesc repede unul cat mai ok! Wish me luck!

Si acum sa trecem la ale noastre ;)) Nu a iesit asa cum vroiam :)) Adica ideea de baza mi-a placut insa cand am pus mana pe dotting-tool nu m-am mai putut opri :))) Ce pacat ca nu este Undo button si in viata de zi cu zi :P

What I`ve used:
- pentru french: Essence -Break Through
- alb:  Kallos Nail Art
- negru:  Wet&Wild - Black Creme
- rozul deschis:  Essence - Very Berry




6 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena