BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

31 iulie 2011

[NOTD] Matte Pink & Leopard print

Hello :D
Ma bucur sa vad ca participati in numar asa mare la giveaway-ul organizat de mine :D Vreau doar sa va spun ca norocoasa castigatoare v-a mai primi ceva in plus ,pe langa ce am anuntat , asta deoarece am primit-o ieri de la cineva si momentan am "dulblura" din ea :D Atat va spun doar ca are miros de pepene verde :D :> 

MAnichiura asta am avut-o acum o saptamana,dar cum s-au adunat asa multe nu am postat-o pana acum.
Rozul e dat deasupra cu Mattifying Top Coat de la Rimmel. Nu s-a "matuit" chiar asa tare cum vroiam eu ,dar mi-am dat seama cam tarziu :)) Marginile cu roz mai inchis sunt facute peste top coat-ul matifiant :) 
Sper sa va placa :*







6 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena