BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

29 iulie 2011

Noile mele achizitii :) [PIC HEAVY]

 Hello :D
S-au cam adunat multe produse cumparate in ultima vreme :)))

So... sa incepem cu prima poza care a urcat-o Blogger-ul pe blog :)))

1. Nail polish remover la borcan :)) . E supeeeer :X Imi place mult! Un singur dezavantaj are : se va murdari destul de repede buretelul :( se si vede in a doua poza, si asta dupa prima utilizare.
Eu am dat pe el 7,99 lei , dar precis veti gasi si mai ieftin fiindca eu am luat-o dintr-un magazin "de fitze" :)))
Totusi, banuiesc ca se poate schimba buretelul din el...
Daca nu vreti sa dati bani si pe asa ceva puteti sa il reproduceti si acasa foarte simplu. Aveti nevoie de un borcanel, de o fasie de buretel si de dizolvant pentru unghii.


2. Am recumparat acest dizolvant fiindca imi place si e si foarte ieftin :D in jur de 4 lei

 3. Si aici vine partea mea favorita :D Miha a fost foarte draguta si mi-a procurat aceste oje Flormar :X Preferatul meu e clar Graffiti-ul negru :D In sfarsit am pus si eu mana pe una :)))





4. Creion negru de la Avon  - 9,9 lei Se intinde foarte usor si mina e moale :D




5.  Gel de curatare Bioten cu miere si arnica  . E 8,9 lei acum la Kaufland.


 6. Lotiune pentru punctele negre. Era in jur de 9 lei. E cam puternic mirosul dar se "duce" repede :P


 7. Perle de ceara depilatoare Farmec . 12 lei. Arata ca nsite bombonele :))) Inca nu le-am incercat, dar voi reveni cu pareri :P






8. Am comis-o iar cu ojele ,dar pe bune ca imi trebuia culoarea asta :))) cam 4 lei a fost.


9. Antiperspirant Aspiria de la Iwostin . Eu sufar rau de hiperhidroza si cum trebuie sa fac ceva contra ei am zis sa iau acest antiperspirant. 18,8 lei la Sensiblu. 
O prima impresie : nu e deloc ca si celelalte roll-on-uri!! Nu e deloc vascos! Parca ar fi apa , nu se lipeste, nu lasa urme albe cand se usca.
 


10 comentarii:

  1. asteptam parerei despre produse :D

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu placere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nais, nais! Sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un review la perlele de ceara depilatoaaree vrem :X:X Daca-s bune imi iau si eu :D

    RăspundețiȘtergere
  5. OMG! Eu am dat 8 euro pe borcaneulul ala cu acetona. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. de unde ai cumparat borcanelul cu acetona?

    RăspundețiȘtergere
  7. @Dariaa - Pe masura ce le voi testa le voi face si review la majoritatea din ele :)

    @Simona - Multmuesc :)

    @Anais - Mersi :*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Blonde Kitten - Abia astept si eu sa le incerc :D Acum astept sa am ce sa scot cu ele :)))

    @Chocolate - 8 euro? wow :|

    @Kitty - Eu l-a, ;uat dintr-un magazin ce aduce cosmetice de peste tot... si unde produsele ELF la 8 lei acolo sunt 12 :))) Deci ma gandesc ca toate sunt mai scumpe .

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoasa captura si oja roz deschis de la Flormar M 116 e super :X.

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc :D Si mie imi place foarte mult oja :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena