BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

21 mai 2011

Ramble + Shopping

Azi nu imi fac unghiile deoarece deseara ma duc sa imi puna o fata un strat de gel :D Sper sa nu-mi para rau dupa aia, dar nah ... trebuie s-o incerc si pe asta :))) Vreau sa ma tina unghiile cat mai multa vreme asa lungi :X Una mi-am ciobit-o ieri la lucru si asa rau imi pare :( Deocamdata sta lipita tea cup bag + lipici dar nu va mai rezista mult fiindca e chiar pe margine. Va spuneam ca mi-am mai lipit una care s-a crapat langa carne dar aia rezista :))

Ieri mi-au venit 2 avize . Si cum posta romana ( cu intentie am scris numele cu litere mici ) e naspa .. azi nu au zi de lucru X( Asa ca trebuie sa astept pana luni sa primesc premiile. Unul e de la Julie de la concursul acela de ziua barbatilor ;)) iar celalalt e de la un concurs tip "Sercret Santa" - dar adaptat pentru ziua copiilor ce v-a urma - de pe Forumul Roz :D

Si acum poze cu shopping-uiala de azi . Vroiam sa cumpar mai multe dar era inventar la unul din magazine :| Recuperez eu luni precis :)))

Fixativ Taft - 9,5 lei
H&S 400ml - 11 lei

Margareta - 4,8 lei
Moyra Fast dry Top Coat - 5,4 lei
Mini Colorama 95 Green Park - 5,5 lei
Stelute pentru unghii - 2 lei

Mini Colorama 95 Green Park + Swatch

Si cele 2 margarete ce le am momentan cu cateva nuante de oje :D Mai trebuie sa fie cateva dar nu am avut rabdare sa caut :))) Margareta de jos e mai veche iar cea de sus e de azi :)) Facut in graba cu ultimele achizitii :)


4 comentarii:

  1. vai ce-mi place mini-colorama :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Daaa e super :X Am cautat si un roz pal de la ei dar nu aveau acolo la magazin :D Imi place si acesta verde si cel albastru de data trecuta :DD:

    RăspundețiȘtergere
  3. cum este Moyra Fast dry Top Coat ? sau ai un alt produs pentru uscare rapida pe care il recomanzi? (eu ratacesc de vreo 2 zile pe blogul tau in cautare de produse pentru unghii, ai un stil aparte de a scrie, tine-o tot asa!)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi :*
    Mie imi place ft mult . Sunt deja la a 3`a sticluta ;))) Imi place chiar mai mult decat spray-ul de uscare rapida de la Kallos. Pentru 5 lei cat costa eu spun ca merita incercat ;)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena