BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

19 aprilie 2011

[REVIEW] Gerovital Plant - Ser contur ochi si buze

Cred ca v-am mai spus cat de tare imi place crema aceasta :D Acum i-am facut si un review mai amanuntit.

Inainte de acesta l-am avut pe cel antirid de la Bioten , desi nu am riduri am zis ca imi trebuie o crema de ochi si cum alta nu am gasit am cumparat-o pe aceea. Nu zic ca era rea sau ceva, dar pe mine nu m-a ajutat cu nimic. L-am folosit doar ca sa il folosesc o vreme apoi l-am uitat printr-un sertar :)) I-am mai dat o a doua sansa si cum tot nu a facut nimic a ajuns in cosul de gunoi :P

Apoi am primit mostrele de la LRP unde era si o crema de ochi ... pe putin spus jalnica :| ... era foarte sticky -mi se lipeau pana si firele de par pe zona unde eram data cu crema. Am folosit-o foarte putin fiindca mi-au venit mostrele de la Gerovital. La o prima analiza am zis ca nu are ce sa-mi faca o alta crema de ochi. Insa dupa prima folosire mi-am simtit ochii "racoriti" :) Mi-a placut tare de tot senzatia aceea asa ca am continuat sa o folosesc de 2 ori pe zi :D

Acum dupa atat timp de folosire a cremei mi-am dat seama ca pielea din jurul ochilor e mai "fresh" mai elastica :) Recunosc ca in jurul buzelor nu prea o folosesc deoarece mie frica sa nu dau cu limba pe acolo si sa "pap" crema din greseala :))

Tot vorbind pe forum despre crema, Chatte mi-a spus ca i se lasa pliul peste pleoapa dar de cand foloseste crema nu mai are acea problema. Eii bine si eu "sufar" tot de aceeasi chestie, si am vazut ca de cateva spatamani pliul meu arata mai ok, dar nu mi-am dat seama ca e de la crema pana nu mi-e spus ea :P So :D Thank you dear :*  Acesta fiind inca un motiv ca sa-l folosesc in continuare :D  Daca nu il primeam full-size sigur mi-l cumparam :X

Il recomand cu caldura :D
*
*
*
Ramaneti alaturi de cea mai tare echipa si urmareste curcubeul verde impreuna cu  GREEN TEAM !!!

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena