BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

16 aprilie 2011

[REVIEW] Gerovital Plant - Crema antiimperfectiuni

Cred ca am testat suficient crema ca sa pot spune ca e crema mea de seara preferata :D De ce de seara? Pai pentru ca pentru tenul meu mixt are putin cam multa hidratare si nu intra atat de repede in piele pe cum as dori eu ca sa pot aplica machiajul peste ea. Am incercat odata s-o aplic dimineata si cand sa aplic pudra am observat ca nu se intinde cum ar trebui. Am tot insistat si am reusit s-o intind insa e prea multa munca pentru mine dis-de-dimineata asa ca am lasat-o doar pentru seara.

Ca si consistenta imi place .. intra destul de greu in piele dar nu ma deranjeaza ca nu ramane pelicula aceea inestetica si nici nu imi luceste tenul . Nu spun ca matifiaza! Chiar nu o face dar lasa tenul cu un luciu "sanatos" deloc urat sau slinos.

Mirosul e ok... Nu mi se pare ca ar tine mult cum am mai citit pe bloguri.Adevarul e ca eu nici nu il mai simt dupa 2 min :)) Miroase a "verde" , a proaspat ... nici nu pot descrie mirosul :P

Am cateva pete maronii pe fata dar nu am observat diminuarea acestora . Am si putine diferente de nuante a tenului dar si acestea se vad doar uneori deci nici aici nu pot spune o parere concreta.

Inse eu spun ca m-a ajutat putin sa tin cosurile sub control. Imi mai ieseau cosuri in "acea" perioada dar erau mici si nu ma deranjau. Acum parca s-au mai diminuat si ca numar si ca dimensiune. Punctele negre insa mai persista :|  De ele nu stiu cum as reusi sa scap ...

Concluzie: 
Il recomand si mi-l voi achizitiona si in varianta full-size :D

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena