BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

14 aprilie 2011

[REVIEW] Farmec - Lotiune pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5

Cred ca l-am folosita destula vreme ca sa imi pot da seama daca e bun sau nu. Va spuneam ca pe la inceputul lui martie unghiile mele s-au facut praf si mi s-au rupt mai multe unghii , ei, atunci am decis sa le tau "pana in carne" si sa incep tratamentul de 2 saptamani cu Farmec.

Va mai spuneam ca degetul aratator de la mana dreapta se rupe in acelasi loc de fiecare data , fix-fix in acelasi colt ,exaact la fel. Acum ca mi-au crescut unghiile destul de mari pot sa imi dau seama daca se vor rupe tot in acelasi loc --- eiii si surprizaaaa :D :D :D nu exista nici un semn ca vor sa se rupa :D :D Pana sa incep tartamentul stiam "din timp" ca se vor rupe curand fiindca se vedea acea urma ca si cum as fi indoit unghia si a ramas semn.

Nici nu va dati seama ce bucuroasa sunt :D Cat am asteptat momentul acesta sa vad daca am semnul acolo :))

Cei de la Farmec spun ca revitalizeaza si intareste unghiile. De revitalizat nu prea imi dau seama daca le-a revitalizat dar pot sa spun ca le-a intarit dar totusi nu sunt casante.

Plusuri:
- cred ca am zis destule mai sus :D
- cred ca ma va tine o vesnicie :)) il folosesc de mai bine de o luna inainte de fiecare manichiura si abia se vede ca l-am folosit, in schimb se vad in sticluta ceva chestii care plutesc pe acolo.Cred ca o fi de la uleiul de cuticule ..habar n-am , doar zburda pe acolo si nu mai e asa transparent cum are la inceput.
- pretul - cred ca am dat in jur de 6- 7 lei pe sticulta de 11 ml
- nu are un miros puternic- de fapt miroase doar daca il tii foarte aproape de nas

Minusuri:
- ustura cuticulele daca ai rana si le usuca daca nu te dai cu ulei inainte

Concluzie:
Clar am s-o mai cumpar daca se va termina vreodata :))


*
*
*
The 30 day Challenge

Day 29 - Your favourite nail polish


*
*
*

5 comentarii:

  1. eu am inceput s-o folosesc dupa ce mi-am dat tips-urile jos si unghiile incepusera sa mi se exfolieze rau de tot. sunt foarte incantata de ea, dar am grija sa nu ating cuticulele :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce mult imi place ca acum au inceput sa fie bagate in seama si firmele mai micute cu produse romanesti si ieftine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Este o minune!! Pentru pretul pe care il are :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna, de fiecare data, in fiecare zi in care incerc sa te citesc, mi se blocheaza pagina, fara exceptie, chiar daca folosesc Internet Explorer sau Mozilla. E de la un script de pe pagina ta si anume: Script: chrome://searchshield/content/avgls-active.js:97
    Poate faci ceva in privinta asta, ca altfel nu ma mai tin nervii si o sa renunt sa mai intru pe blogul tau.

    RăspundețiȘtergere
  5. @A.M. - Si mie imi place mult :d Mai ales ca acum nu mi se mai exfoliaza unghiile deloc :D

    @Ela - Eu sunt fan produse romanesti :D De ce sa dau bani pe branduri straine cand pot sa ajut putin economia tarii noastre ? :D

    @Adina - Chiar r nu ma asteptam sa fie bun la pretul asta :P

    @Caress- Multumesc ca mi-ai spus.Incerc sa remediez problema cat de repede. Sper sa gasesc problema . Chiar te rog sa mai intri sa sa imi spui daca iti mai da eroare sau nu :*

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena