BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

4 aprilie 2011

[REVIEW] Demachiant Byphasse + Tag Day 20

     In sfarsit am ajuns sa scriu review-ul acesta :D Mi-am luat demachiantul acum o luna din Real cu ~ 13 lei. Am luat-o deoarece am vazut ca multe dintre voi il folositi si am zis sa-i dau o sansa daca tot m-i se termina Biotenul :) Si eu zic ca bine am facut cumparandu-l :D Imi place ,place ,place :)) Acum vreau sa-mi iau si tonicul de la Byphasse :D




    Plusuri:
- imi place ca are pompita de dozare si nu trebuie sa-l tot ridic;
- pretul :)) cam 13 lei pentru 500 de ml - eu zic ca e mai mult decat convenabil;
- nu lasa pielea imbacsita si nu lasa nici pelicula aceea lucioasa ;
- curata bine tot machiajul, pentru cel waterproof nu-mi pot da cu parerea fiindca nu folosesc

    Minusuri:
- nu-mi prea place mirosul - parca miroase ca si cremele cele ce existau mai demult - insa nu persista foarte mult
- flaconul mare poate fi si un minus deoarece nu-l prea poti purta cu tine .

    Concluzie:
- Il recomand cu incredere :)

Voi ce parere aveti despre el? :)

*
*
*
The 30 days Challenge:

Day 20  Your favourite mascara: 

Maybelline -Colossal :X 
*
*
*

6 comentarii:

  1. eu sunt super multumita de el. n-am avut nici un demachiant pana acum care sa reuseasca sa-mi lase fata asa de fina si sa curete bine in acelasi timp. eu mi-am luat si tonicul si lotiunea de corp de la ei si ti le recomand cu incredere:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi Kitty. Sigur imi voi lua si tonicul :D Lotiune nu am vazut ... poate nu m-am uitat unde trebuie ,dar am sa caut :D
    Ma bucur ca nu sunt singura careia ii place :D

    RăspundețiȘtergere
  3. :D yup, sunt de calitate si la pret mic! Lotiunea e mai mult de iarna, maine fac review la ea daca te intereseaza mai multe :*. Eu am vazut ca Byphasse scoate si creme de fata si multe altele, daca gasesti cumva ceva diferit, anunta-ma si pe mine te rog :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar am sa trec zilele astea pe la Real si ma uit dupa chestii Byphasse :D Si lotiunea tonica e cu pompita? :P

    RăspundețiȘtergere
  5. nup, e ca orice lotiune tonica...nu stiu cum sa-ti explic :)), cu o gaurica :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena