BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

25 martie 2011

[NAIL TUTORIAL] Sweet bow + Tag Day 10

Hello !
Nu  m-am gandit la vreo introducere pentru postul asta doar scriu ce-mi trece prin cap :P :D
Am mai facut un tut pentru un model care mie imi place in mod deosebit :X L-am si avut acum ceva vreme dar nu stiu cum am reusit sa nu-i fac nici o poza :| Ehh imi cresc mie unghiutele si sa vedeti cate modele am sa-mi fac :))) Acum ca le am asa scurte nu am nici o inspiratie :P
Gata cu vorbareala ... sa va arat pozele :D Nu stiu de ce au iesit asa blurry unele poze :( Cam face figuri aparatul meu :| Se cere schimbat :))









*
*
*
The 30 days challenge 
Day 10 -  Current fashion/style you like

Nu pot spune ca am un singur stil de a ma imbraca.De obicei ma imbrac casual dar sunt si ocazii cand ma imbrac mai romantic sau mai spre rock , totul depinde de ce chef am in momentul in care imi aleg hainele :D 

*
*
*

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena