BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

28 ianuarie 2011

Ultimele achizitii ;)

Sunt in cautare de un top coat cu uscare rapida de ceva vreme de cand mi s`a terminat cel de la Gabrini si nu am reusit sa`l mai gasesc nicaieri. Si pentru ca nu am gasit nicaieri si nu puteam totusi sa ies cu mana goala din magazine , m`am ales cu cateva oje si top coat`uri si base coat`uri :D
Ieri am gasit in 2 magazine topcoat`uri fast dry . Unul e de la Orkide si celalalt e spray`ul pentru uscare rapida de la Kallos . Inca nu le`am incercat dar voi reveni cu review`uri pentru amandoua.
Va las cu niste poze cu ojele si o poza surpriza :D

De la stanga la dreapta :  Spray-ul pt uscare rapida Kallos , Fast Dry Chissa , Fast Dry Orkide , No Yellow RealOlline , Matte Finish Rimmel .



De la stanga la dreapta : oja CR grena ( se vede superb pe unghie) , oja Leydi neagra , oja Chissa roz deschis , oja Chissa bordo cu sclipici ft fin , oja Kallos alba , oja Chissa maro deschis cu sclipici fin , oja Chissa rosie , oja Aolili galbena. 

Si acuma o poza cu pisica mea : 
statea la soare si se uita la mine cum fac poze la oja ;)) 

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena