BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

25 ianuarie 2011

TUTORIAL - Purple Glitter

Sper ca v`a placut primul meu tutorial de ieri :P Nu aruncati cu prea multe chestii in mine :)) Mai am nevoie de putin timp sa ma acomodez :D

Aceasta e o manichiura rapida asa ca nu e grea :)))
Am vrut neaparat o manichiura violet si pe deasupra si stralucitoare :)) Asa ca am trecut la treaba si mi`a iesit ce o sa vedeti mai jos. Nu e nimic pretentios sau asa ceva .. e just purple glitter :))) Oja violet cu sclipici albastru e preferata mea doar ca n`am vrut s`o aplic doar pe aceea fiindca aveam ce sa dau jos dupa aia :)) Avand atat sclipici vine ft greu jos ... chiar si asa am avut ceva treaba cu oja ..
Si toate acestea fiind spunse putem incepe cu ceva practic :D
Aveti nevoie de o oja lila mai deschis - a mea e un amestec :P - , oja Farmasi 911 -my love :X - , BaseCoat, TopCoat si un buretel :D

-Primul pas e aplicarea BaseCoat-ului:


- Aplicarea in 2 straturi a ojei lila :

- Pe o coala de hartie picurati cativa stropi de oja Farmasi pt a putea inmuia mai bine buretelul in oja. Am ales sa aplic oja cu buretelul pt a nu pune un strat gros si pt efectul semi-fade ( nu a iesit cum am vrut eu :))) just semi-fade not fade ) :

- Acum inmuiati buretelul in oja ( nu ft mult , oricum va vedi da voi seama cat e ok ) si incepeti sa "colorati" varful unghiei ca sa evitati sa puneti prea multa oja pe mijlocul unghiei. Eu am incercat sa fac varful unghiei mai inchis pt efectul de fade insa nu prea mia iesit :P


- mai ajustati unde credeti ca e cazul apoi curatati marginile unghiei si gata :D

Ahh da! Sa aveti grija sa aplicati oja si pe linia din varful unghiei :) la mine se vede putin ca nu prea am insistat :))) Ohh well ! Toti din greseli invatam :D

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena