BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

26 ianuarie 2011

TUTORIAL - Pink Leopard

   Acest model pot sa spun ca este favoritul meu pana acum :D E un model simplu dar de efect care se poate face cu usurinta .
   In primul rand aveti nevoie de base coat, top coat, de o oja roz (sau orice culoare doriti) , o oja neagra si o oja roz mai deschisa decat cea precedenta si optional Farmec 301.
  - incepeti neaparat cu un base coat
    - optional Farmec 301 pt a deschide nuanta unghiei :

 - apoi cu oja mai inchisa ( aici Farmasi 32 ) faceti o dunga oblica si o umpleti , dupa ce ati terminat toate unghiile reveniti cu un al doilea strat daca este nevoie . 

 - acum veti avea nevoie de un dotting tool sau de o scobitoare . asteptati sa se usuce oja roz iar apoi cu dotting tool/scobitoarea faceti mici semi-cerculete cu oja neagra pe oja roz pana la limita dintre cele 2 culori , nu trebuie sa fie perfecte - si chiar asta e si ideea :) - apoi tot cu dotting tool/scobitoarea faceti mici punctulete in interiorul semi-cerculetelor . nu am o poza cu pasul acesta din pacate :| Dar ar trebui sa va iasa asa ceva : 



 - sa nu uitati de top coat :D si gata unghiile wild made by you ;)) Daca aveti tupeu puteti sa faceti modelul pe toata unghia :D 

I hope you liked this ;) Spor la colorat :)) 

2 comentarii:

  1. Sunt foarte frumoase! Imi plac mult, mai ales ca eu sunt innebunita dupa culoarea roz si dupa animal print:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca iti plac :D
    Si mie imi place tare muly combinatia asta :D

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena