BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

6 ianuarie 2011

Review spray fixativ Taft - Straight&Gloss

        Deocamdata nu prea pot face manichiuri cu modele & stuff deoarece mi s-au rupt doua unghiute si trebuia sa le tau pe toate :((( Asa ca pana mai cresc voi face review-uri la alte chestii . Probabil zilele urmatoare voi face si swatch-uri la ojele mele :D
        Dar pana atunci vreau sa va povestesc despre noul meu produs favorit pt par :D Dupa cum am mai zis am parul putin ondulat si orice i-as face tot se onduleaza inapoi... doar cu spray-ul termoprotector am reusit sa-l tin intins mai multe zile dar tot nu ma ajuta in zilele ploioase si umede :( Asa ca am zis sa-mi iau un fixativ.
        Pana acuma fugeam de produse de genul asta dar am zis totusi sa le dau o sansa.Si bine am facut :D Eu mai am probleme si cu firuletele de par abia crescute care stau in sus ca niste antene super enervante. Ei bine cu fixativul asta am rezolvat ambele probleme :D  Chiar daca ploua afara (sau ninge :P ) si parul meu ajunge sa se umezeasca sau sa se ude nu se mai onduleaza mai deloc :D - zic "mai" pt ca varfurile totusi se curbeaza - oricum e muuuuult mai bine decat inainte cand se ondula de numa-numa chiar daca il indreptasem cu o ora inainte.
 
   Plusuri: 
- cred ca ajung cele enumerate mai sus :)))
- ahh si nu se lipeste si nu "strange" parul in smocuri :D
- miroase frumos - si nu a alcool
- pretul: a fost cam 13 lei :)

   Minusuri: 
- hmm ..nu pare sa aiba... doar ca eu n-am observat nici un efect glossy ...


   Concluzie: 
- Parerea mea e ca merita cumparat :D la mine a avut efect :)

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena