BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

5 ianuarie 2011

Review Gel Spumant antimicrobian Gerovital Plant

Buuun :D Sa incepem un an nou plin numai cu bunatati de toate felurile si formele :)
Azi am zis sa scriu despre acest gel de curatare . L-am cumparat pentru ca mi se terminase celalalt si am vrut ceva nou si mai ales romanesc :) Si l-am ales pe acesta :
Plusuri: 
- miroase ok , a proaspat :)
- pretul e super ok -intre 11 si 14 lei am vazut eu
- curata bine si lasa pielea moale si catifelata si mai ales mata
- imi place notiunea de antimicrobian - nu prea am mai vazut-o la alte produse
- nu-mi lasa senzatia aia de piele "stransa"
- e super practica pompita doar ca "stropeste" putin cam departe fiind mai lichid produsul din tub,deci trebuie sa tii mana atent sa nu dai "pe langa" :)
- ambalaj practic ,nici prea mare nici prea mic - are 200 de ml si e valabil 12 luni de la deschidere.

Minusuri: 
- nu prea face spuma. Atat !


Precis am s-o mai cumpar daca cumva nu face ceva "fitze" pe parcurs :)

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena