BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

13 ianuarie 2011

Review demachiant Bioten


  
      M-am gandit sa va scriu azi despre demachiantul meu de la Bioten. Eu il am pe cel pentru toate tipurile de ten,desi poate ar trebui sa incerc si alta varianta pentru ca acesta a inceput sa ma cam usture la ochi :|
          


       Nu ma prea incanta demachiantele tip lapte , insa acesta nu lasa pielea grasa si nici unsuroasa cum am patit cu alte demachiante de genul acesta .

       Plusuri: 
- curata bine , lasa pielea moale si catifelata.
- nu contine parabeni deci e super ok :D
- este hipoalergenic
- nu contine coloranti sintetici
- parfum hipoalergenic
- ambalajul e practic
- miroase bine

      Minusuri: 
- nu i-am gasit alt minus decat acela ca mai rar imi ustura ochii...nu face asta tot timpul doar ocazional.

     Concluzii: 
- nu il voi mai cumpara pe acesta dar vreau sa incerc din gama noua unul din demachiante. Oricum am vazut ca au schimbat ambalajele si sunt curioasa daca au schimbat si formula cu ocazia asta :D Am sa ma documentez si voi reveni :D

2 comentarii:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena