BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

27 ianuarie 2011

Review - Crema Gommage Cosmetic Plant

    Cand am vazut ca exfloliantul crema de la Derma Genese e pe terminate am zis sa cercetez piata pt un produs romanesc exfoliant. Si uite asa am dat peste crema gommage cu extract de galbenele de la Cosmetic Plant . Prima data eram cam sceptica cu privire la galbenelele din compozitie fiindca imi aduceau aminte de crema de galbenele care nu venea jos de pe mana complet nici dupa 2 spalari energice :))) Insa cand am desfacut ambalajul am constatat ca nu e nici pe departe galben :)) ci e alb cu particule maruntele albastre .



   Plusuri: 
- curata foarte bine tot de pe fata - chiar si pielitele de la cosurile uscate
- lasa fata moale la atingere - pe prospectelul care vine impreuna cu crema scrie ca dupa folosirea ei fata ma trebuie curatata ori cu apa caldura ori lotiune tonica sau demachiant.
- miroase ok ..nu prea frumos dar oricum dispare mirosul dupa cateva minute.
- la ambalaj sunt si plusuri si minusuri dar acuma zic plusul :)) are o protectie intre cutie si capac asa ca nu risti sa`ti iasa crema pe langa capac.
- pretul e super ok - 8lei pt 50 ml
- contine un singur paraben - methylparaben care din cate am inteles chiar nu e periculos si oricum e ultimul pe lista :P

    Minusuri: 
- aici nu prea am ce pune poate doar faptul ca ambalajul este sub forma de cutiuta si trebuie sa`ti bati degetele in el si ramane cam mult produs sub unghii :|

    Concluzii: 
- clar l`as mai cumpara si il recomand din toata inima

O comparatie mica intre crema gommage Cosmetic Plant si crema exfolianta Derma Genese :
- Derma Genese`ul are particulele mai mari si mai putine decat le are Cosmetic Plant
- Derma Genese miroase mai bine dupa parerea mea dar nu tine nici mirosul lui mai mult decat cel al cremei gommage
-Derma Genese-ul e in jur de 20 de lei /100ml pe cand Cosmetic Plant e sub 8 lei/50 ml . Nu e foarte mare diferenta dar totusi parca gommage-ul imi place mai mult
- Derma Genese-ul are un plus pt ambalajul la tub.

Sper ca v-am putut fi de folos cu acest mic review. Va pup :*

Un comentariu:

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena