BlackCat`s    Blog

Nail Art and Beauty Blog

8 ianuarie 2011

Base Coats and Top Coats

       Dupa parerea mea sunt cele mai importante oje din trusa fiecarei fete care tine la unghiile ei.
 Folosind Base Coat-ul unghiile vor fi mai netede iar oja colorata va adera mult mai bine si nu va mai prelua "culorile" ojei ,unghia ramanand astfel nepatata. Top Coat-ul protejeaza oja colorata facand-o sa tina mai multa vreme.
       Sunt multe feluri din fiecare categorie ,trebuie doar s-o alegeti pe cea potrivita nevoilor voastre . Eu ca si BaseCoat folosesc Gabrini No More Breaks care imi place mult.Am mai avut si Nail Whitener dar nu mi s-a parut cine stie ce,adica nu albea unghiile.. Insa acesta ce il am chiar are efect deoarece daca nu-l folosesc mi se descuameaza unghiile. Deci e bun de ceva si a fost ieftin - 5 lei parca :D Nu am momentan o poza si nici pe net nu am gasit dar voi reveni :P
       Gabrini este o firma de cosmetice turceasca care mai produce in afara de oje si pudre, farduri, parfumuri si multe altele. Eu mai am un fard mono de la ei si imi place mult, e un alb sidefat perfect pt highlight. Am de gand sa mai probez cateceva de la ei :P
       Mai am un Base Coat de la Riveel , e luata de dincolo deci nu stiu daca se gaseste si aici. Din ce am gasit pe net e o firma italiana de cosmetice. Oja aceasta era cam 1 euro si are 20 ml - e huge fata de restul ojelor mele :))) - Eu o am pe cea cu calciu , e de un verde frumos dar care se usca transparent pe unghie. Se usca putin mai greu decat Gabrini-ul dar imi place ca ramane unghia mult mai neteda decat cu cealalta baza. Nici pt asta n-am gasit poze :P
      Deocamdata le am doar pe astea 2 dar vreau sa incerc si altceva cat de curand :D
      Ca si Top Coat eu le prefer pe cele pentru uscare rapida. Am avut tot de la Gabrini unul si era suuuuper dar nu am mai gasit asa ca am luat unul de la Chissa care e ok dar se usca mai greutz decat cel de la Gabrini. Acesta ultimul se numeste Gabrini Top Speed Gloss si a fost tot cam 5 lei ca si cel de la Chissa Top Coat Fast Dry. Pe mine m-a multumit pe deplin cel de la Gabrini si vreau neaparat sa-mi mai cumpar. Dar parca totusi as mai incerca si alta marca sa vad diferetele. Ce pot spune pana acuma despre acestea doua e ca Chissa se usca cam dupa 4-5 min dar doar la suprafata iar daca apas mai tare raman urme ceea ce la Gabrini nu se intampla asa de usor, si se usca si mai repede cam in 3-4 min iar dupa 10 min puteam sa fac orice ca era uscata complet. In schimb cu Chissa trebuie sa astept vreo 15 min buuuune ca sa pot face mai multe. Bine... cifrele astea difera si in functie de oja folosita,ca daca aceea se usca mai greu de la"mama natura" tot mai greu se va usca si cu top coat-ul.
     Sper ca v-am putut fi de folos cat de cat cu acest mini-review :D

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru comment-uri :*

© BlackCat`s Blog, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena